Zbroje

Zbrojím byla ubrána jejich složitost ve smyslu původně na sobě nezávislých 2 částí - spodní a vrchní brnění, které byly nyní zkombinovány dohromady do jednoho kusu. Další prvky jako rukavice, boty a helmy zůstávají stále nezávislé. Podle Todda Howarda, spojení dvou hlavních kusů zbroje umožní výskyt více druhů zbrojí a zároveň také více NPC postav ve světě. Tento systém zbrojení snižuje čas potřebný pro PC či konzole na nahrání všech meshů a zároveň snižuje náročnost na jejich údržbu.

Kromě klasických materiálů zbrojí a zbraní, jako železo nebo ocel, také naleznete unikátní sety ze vzácných materiálů. Hráč se tentokrát nemusí starat o stav svého vybavení, předměty se neničí, kladiva na opravování byla zrušena. Tvůrci prohlásili, že chtěli hráče více soustředit na zajímavé možnosti vylepšování pomocí Smithing(kovařina) a Enchanting(očarování).

Žádné komentáře:

Okomentovat